XII sesja Rady Miejskiej w Barcinie
- Data posiedzenia
- 16-04-2025, godz. 08:00
- Miejsce posiedzenia
- Urząd Miejski w Barcinie | ul. Artylerzystów 9 | 88-190 Barcin
Porządek obrad
-
1. Otwarcie.
- 2. Stwierdzenie quorum.
- 3. Ustalenie porządku obrad.
- 4. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- 5. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
- 6. Interpelacje i zapytania oraz udzielone odpowiedzi.
-
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie uchwalonym uchwałą Nr IX/71/2024 Rady Miejskiej w Barcinie z dnia 19 grudnia 2024 r.
-
8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXII/323/2021 Rady Miejskiej w Barcinie z dnia 27 sierpnia 2021 r. w sprawie określenia zasad udzielania spółkom wodnym dotacji celowych z budżetu Gminy Barcin na bieżące utrzymanie wód i urządzeń wodnych oraz na finansowanie lub dofinansowanie inwestycji, trybu postępowania w sprawie udzielenia dotacji i sposobu ich rozliczania.
-
9. Podjęcie uchwały w sprawie przejęcia przez Gminę Barcin obowiązków utrzymania grobów i cmentarzy wojennych.
-
10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XI/102/2025 Rady Miejskiej w Barcinie z dnia 20 marca 2025 roku w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji udzielanych z budżetu Gminy Barcin dla publicznych i niepublicznych: szkół, przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych przez osoby fizyczne i osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego.
-
11. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji.
- 12. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli środków wydatkowanych w ramach Funduszu Sołeckiego sołectwa Knieja w 2024 roku.
- 13. Wolne wnioski, zapytania i informacje.
- 14. Zakończenie obrad.